søndag den 6. april 2008

Convention

Wow for en dag i går... jeg er stadig helt bustet, men det er nok mangel på søvn og så alle de nye indtryk og gode ideér!!


Fik shoppet lidt blandet og så lærte jeg, at når man ser noget man gerne lige vil gå og overveje, så SKAL man købe det med det samme!!! Tillykke til dem som fik billig shapecutter inkl. underlag :)
Her et min fangst fra alle turene rundt i de forskellige butikker. Dog mangler der lige en stempel som jeg købte hos Landstoken, men det kommer på bloggen så snart jeg får det returneret fra Peggy.

Der er det sædvanlige blandede papir/karton, det sødeste bånd fra Landstoken, Puslespil/chipboard og alfabet fra Scrap-is-fun og blomster og skabeloner fra Multiscrap.



Deltog i konkurrencen om at designe ens eget forbogstav, sådan bare lige for at kickstarte kreativiteten lidt.




Og så var der jo lige det der med det amerikanske lotteri... Skulle bare lige prøve for at se om man evt. kunne være heldig og ganske rigtigt. Det resulterede i denne symaskine som min side"kvinde" blev rigtig glad for.




Alt i alt var det en rigtig positiv oplevelse at være med på convention.
Og det er bla. skyld i, at jeg sad ved et rigtig godt bord :)

1 kommentar:

Peggy-Sue sagde ...

hmm sidekvinden må så være mig jo.. men sådan en lille symaskine er da rar hvis man ikke hiver den store frem..
tillykke med gevinsten og tak for en rigtig hyggelig dag..
Den må vi gøre igen i oktober:)