mandag den 23. juni 2008

Cyper Crop hos Scrapsisters

Fik lavet 3 af opgaverne til croppet. Havde endnu en gang været på arbejde natten forinden så var kun blevet til et par timer søvn = kreativiteten på øverste etage var der lukket for!!!


Opgaven bestod i at scrappe mindst en genstand fra skraldespanden... Havde tømt min aftenen forinden, så der lå kun æsken fra min rensevæske, samt en fedtet bagerpose :)

Stemplet er fra High Hope...



Den næste opgave jeg valgte at bruge lidt krudt på gik ud på at man skulle lave et julekort... Så er det fantasien skal frem når man ik ejer noget som minder om jul... hehe!

Stemplet her er også fra High Hope...



Den sidste opgave jeg deltog i, der var det eneste krav at man skulle bruge et postkort og så var det op til en selv hvad man havde lyst til at lave. Jeg gik min kasse igennem med go-cards hvoraf nogle er helt op til 15 år gamle og så var det ellers bare igang!

Det blev til et lidt anderledes LO med en hands-on tutorial på!

Ingen kommentarer: