lørdag den 19. september 2009

Midnatsscrap den 18. september!

Så blev der for alvor sat gang i kreativiteten igen.... Der har været mere end stille i scraprummet, men det begynder heldigvis at gå den anden vej nu!!!

I går stod den igen på en hyggelig gang midnatsscrap.....


Den første opgave var en skitseudfordring og jeg fik lavet 2 LO'er..

Midt i Palmas små gader lå dette museum gemt væk bag en port og jeg var så heldig at få lov til at tage et par billeder af indgangen...


Solopgang kl halv 7 om morgenen, dte var super flot hver morgen.... Dette LO endte også med at vinde skitse udfrdringen... Jeg takker for stemmerne og præmien!



Så var der en emne udfordring hvor man skulle scrappe en begivenhed i ens liv som havde gjort indtryk på en....

Jeg var på studietur til Polen i '02 og der gik turen bla. til Auschwitz og det kan ikke undgå at gøre indtryk.

Derudover var der et ekstra twist på udfordringen, der skulle også være en tekst på minimum 25 ord. For ikke at "ødelægge" LO'et blev det skrevet på en tag og sat bag LO'et.....


Jeg fik lavet et ekstra LO som desværre ikke kommer på bloggen endnu, det befinder sig nemlig stadig i multiscrap, der var lige lidt stickles der skulle tørre inden jeg pakkede det ned, men det skulle gerne komme på bloggen i nærmeste fremtid!

2 kommentarer:

Trine Emdal sagde ...

tak for en hyggelig aften side makker
det er nogle knald gode loer du har fået lavet

Pia sagde ...

super flotte layout og tillykke med at du vandt også et lækkert layout med skønne billeder