søndag den 29. november 2009

Fantastisk scrapweekend!!

Så er jeg lige landet efter en fantastisk scrapweekend i Dronningmølle... Takker Heidi for iniiativet!!!

Jeg har mødt nogle super dejlige mennesker og ikke mindst fået sat ansigt på en del og så lært en hel masse nye teknikker... og tak til Pia Bau for at vise mig et nyt "must have" :)

Boede på værelse med Peggy og Maj-Britt og det var en oplevelse i sig selv...  Har stadig ømme mavemuskler efter at have grinet til den store guldmedalje... og så var jeg så heldig at sidde ved bord og scrappe sammen med Anita fra scrap is fun så det kunne ik ha været meget bedre :)

Så....  nu kommer vi til billederne :)

2 kommentarer:

Charlie sagde ...

Hej Curly - dejligt at få sat ansigt på dig - sorry jeg sådan står der midt i vinduet og tager hele udsigten =0)

KH Charlie

Maj-Britt Soegaard sagde ...

Hej Curly, tak for de dejlige billeder ... OG for det hyggelig selvskab ... godt, jeg ikke klappede sammen med sengen ... *lol*
... og på billedet kan man jo se MIT nyt behov ... og jeg elsker dem allerede nu ;-)
Jeg vil også ønske dig et lykkebringende nytår !!!
Knuzz fra
Maj-Britt