søndag den 23. januar 2011

18 års fødselsdag + div

 Jeg skulle til 18 års fødselsdag i går og de eneste ønsker var penge til ferie og til et kørekort.. Allerede fra start var min ide at det ikke bare skulle være et almindelig kort, så jeg købte en legetøjsbil og lagde pengene på bagsædet. Indpakningen kunne ikke være mere kedelig så jeg gik igang med lineal og ændrede lidt på målene for at på det til at passe til et 12x12 ark.


 
Efter billedet er taget er kassen blevet sværtet med sort og så er der kommet en hel masse stickles på den...


Til selv samme fødselsdag fik jeg også en bestiling på en lille taske med tilhørende/matchende kort.
Jeg er blevet helt vild med at bruge rosetten fra Tim Holtz og tak til Kirsten Gro for lån af alfabetet...



Pigen er klippet ud fra et ark og så er der ellers brugt samme bort som der er på hanken på tasken. Oprindelig var pandebåndet hvidt, men det fik lige en gang lilla stickles.



 Det her var lige et lille eksperiment for at se hvordan det virkede hvis man stemplede på en transparent og hævede det med 3d puder.... synes resultatet blev ok.....




Nu er det snart ved at være convention tid og det kan man jo ikke andet end at se frem til!

Ingen kommentarer: