tirsdag den 15. juli 2008

Så er sommerferien startet....

...og jeg har sat mig for, at jeg SKAl nå at lave nogle kort osv...

Her er et bud på to nye af slagsen....


Jeg har fået en tapetbog forærende med en masse lækre ting i, bla. fåret som jeg synes passede meget godt til dette kort...



Dette er et "spinning" kort som jeg fandt på nettet... Og det var så her at jeg skulle ha brugt en "word window punch" som er umulig at opdrive.
Men med lidt snilde lykkedes det mig at lave noget der ligner. Når man tipper kortet fra side til side, så drejer den lille mand rundt om sig selv.
Dem kommer jeg helt sikkert til at lave flere af for det er en rigtig sjov idé.
Her er linket til en tutorial



...Det var alt for denne gang, men der skulle meget gerne komme mere senere i dag eller imorgen.
Imorgen står den godt nok lige først på en tur til Ikea i Århus , så mon ikke man kunne finde lidt opbevaring eller andet til alle ens scrapsager!!!

3 kommentarer:

Pia Odgaard sagde ...

Rigtig søde kort... fåret er virkelig kært!

SallyMoose sagde ...

nå så det var det punchen skulle bruges til:-) rigtig sødt kort. var det muligt du kunne lave en vejledning på det kort med manden som kan trille fra side til side?

Gitte Ottosen sagde ...

Rigtig søde kort du har fået lavet. kan godt lide at du kommer ud over standard firkantede kort som vi ellers har en tendens til at ende i for det meste.