fredag den 18. juli 2008

Bryllup den 19. juli

Jeg skal til bryllup imorgen hos min gode veninde og jeg ville gerne komme med en lidt anderledes gave til brudeparret.
Jeg var blevet enig med en af mine venner om at gi' gave sammen, men jeg synes ik det er fedt når gæsterne ligefrem kan stå og tælle de penge at man giver dem så var lidt kreativ... for ik at sige meget!!!



Jeg har købt en passepartout ramme i ikea og indsat et stykke papir som baggrund og så en transparent udover, så mønterne ikke ødelægger motivet. Er på længere sigt ideén, at de kan ta mønterne ud og så hænge billedet op som et minde.


Indpakningen gav mig lidt hovedbrud, men endte med denne løsning:




Jeg har lavet en "æske" efter samme princip som tidligere vist på bloggen. Dog er den modificeret lidt. bla. på mål, så æsken kun lige passer ned i, jeg har også været nødt til at tilføje et "topstykke" for at gøre den høj nok....
Den lille hånd som hænger under hjertet, står der "hand made" på. Det er nogen jeg har købt af Majer og som jeg er rigtig glade for.


8 kommentarer:

Pia Odgaard sagde ...

Rigtig god gaveidé. Det bliver de helt sikkert glade for.

Mutte sagde ...

Genial ide, den gave vil blive husket

Annika sagde ...

Rigtig fed ide!! :)
- og ja, det er jo det værste ved $$-gaver.

Og så er det en sød og pæn måde at gøre det på.

Kreateten sagde ...

Kanon løsning!
Kender godt det der med at gaven helst skal "skille sig lidt ud", din løsning er virkelig god!

Trine Emdal sagde ...

hej
det er da bare blevet super super flot

SallyMoose sagde ...

ej hvor er det bare blevet super flot og genial ide med den ramme. sådanne rammer har jeg liggende det må jeg da prøve.

Jette / ma11edina sagde ...

Kanon god ide! Har det på samme måde med penge gaver...så synes din løsning er genial og smuk og unik samtidig. Måtte absolut vække lykke.

Karina Beck sagde ...

Sikke en super sjov gaveide. Den må have bragt lykke