tirsdag den 5. august 2008

Shop amok!!!!

Så er der blevet shoppet til den store guldmedalje mens jeg har haft ferie... Det er blevet til lidt forskelligt, men mest af alt har jeg nok powershoppet stempler!!!



Ved Angel Crafts har jeg bla. købt en scalloped saks, nogle små blomster, In Stitch'z Templates, lidt blandet papir og nogle die-cuts.





Hos Pez-A-Doodle fik jeg bestilt mig en "lille" pakke med blandede stempler inkl. 2 akrylblokke. De er super dejlige til kort og så er der en masse forskellige temaer.




Nu kommer vi til det rigtig sjove... NOT!!! Den her pakke fra A Cherry On Top blev nemlig snuppet af de slemme toldere, så fik lige en regning oveni på 269,-... ØV BØV!!

Her har jeg for alvor gået shop amok i stempler, de koster nemlig rigtig billigt hos dem!

Autumn Leaves:


See~d's:

(Den store blomst og sommerfuglen er fra Autumn Leaves)

Heidi Swapp:

Og sidst men ikke mindst, så fik jeg købt opbevaringsmapper til ALLE mine nye stempler!!



Det var så mine indkøb for denne gang, nu tror jeg lige at jeg låser dankortet inde lidt... hehe!!!



Ups... Har forresten lige købt en Design Ruler fra Tim Holtz hos Hanne som gerne skulle komme ind af døren en af dagene...

4 kommentarer:

Pia Odgaard sagde ...

Fine ting, du har fået købt. Flere af stemplerne er også på min ønskeliste :) Kender desværre alt for godt det med at gå shop amok i perioder LOL

FrkScrap sagde ...

Øj det var da nogle super lækre stempler du har fået dig der.

:)

Peggy-Sue sagde ...

hehe. sikke du har shoppet.. er du sikker på du ikke skal have et par stykker mere *GG*

Trine Emdal sagde ...

hold da op curly
du er da gået helt amok
de ser spænden ud alle dine stempler