søndag den 22. marts 2009

Min dårlige samvittighed!!!!

Så er jeg tilbage igen..... Der har været pænt stille på det sidste og det har jeg også måtte høre for fra både Anne og Trine..... specielt Trine..... hehe!!!!!



Min veninde skal til bryllup og er blevet bedt om at hjælpe med at lave bordkort. Tanken var at det skulle være almindelige hvide firkantede, men så satte jeg hælene imod!!!
Jeg lavede en prøve så bruden kunne se min idé. Det blev til et lille taske bordkort hvor der kan være menu eller lignende indeni. Det er dog blevet til at det skal være lysegrønt og med sølv embossing istedet så nu skal der lige laves små 70 stykker i selskab med min veninde!!!




Og så har der ellers været igang med kortproduktionen......





Her er der udelukkende brugt det nye papir fra Graphic 45









Det var alt for denne gang, men der kommer snart noget igen, nu er der jo convention i Middelfart i næste weekend!

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Søde taskekort.
Og meget lækre Graphic45 kort.

Gitte Grønfeldt sagde ...

Sikke nogle lækre kort du har lavet med Graphic45-papirerne - de er utroligt elegante !!