søndag den 29. marts 2009

Convention i middelfart den 28. marts

Så kommer der lige en stak billeder fra convention... Det blev ikke til så mange stemningsbilleder så i må nøjes med mine indkøb og så lidt blandet ved siden af...!!!



Først og fremmest skulle der jo laves et navneskilt så fredag eftermiddag fik jeg lavet et og så fik det lov til at overnatte på radiatoren efter overdreven brug af stickels!!




Ikke at jeg fik lavet så meget, men et par kort blev det da til.
Det er det kort som også kaldes "Big buckle".





Stemplet har jeg købt af Hanne/FruScrap, hun havde det til salg på bloggen og jeg kunne ikke stå for det.




Stempelklodserne til Just Rite købte jeg af Trine Emdal, jeg kan ikke nøjes med den runde som jeg har i forvejen!!!




Så blev jeg jo også lige nødt til at købe et alfabet!!!




Gurli fra Orion Design var så sød at forære mig en lille pose med nogle super lækre sommerfugle, hun har de mest fantastiske chipboard og stempler.




Så blev det også lige til et par nye dies til min Big Shot. Derudover fik jeg også lige købt et par nye skæreplader da de gamle var ved at være pænt slidte, men de har også været brugt flittigt siden sidste convention....
Vi har mere eller mindre lavet en lille Big Shot klub her i Odense, så det er super at kunne låne dies på kryds og tværs.








Jeg var solgt til stanglakrids da jeg så det her stempel fra Penny Black så det måtte lige erhverves...



Heidi der står for convention havde disse dejlige stempler fra Hängler & Stängler med til mig fra Norge, så nu skal de bare monteres på EZ og så stemples.




Lidt nye In Stitch'z skabeloner og Stickels.... dem kan man aldrig få for mange af!!




Sidst, men ikke mindst blev det lige til en Versamark stempelpude.


...Sidst, men ikke mindst så blev det lige til ca. 20 stk papir. Der var mange lækre papirer rundt omkring, men jeg begrænsede mig denne gang.


Det var alt for denne gang... Nu skal der scrappes og stemples til den store guldmedalje!

8 kommentarer:

Trine Emdal sagde ...

sikken nogle skønne ting og rigtig fin ramme så kan det være jeg kan ha min i fred Smiler... tak for en super fed dag i går

Pia sagde ...

Wow hvor er jeg misundelig over ikke at kunne være der, sikke lækre indkøb

Maj-Britt Soegaard sagde ...

Hej Curly, det var så hyggeligt at møde dig ... og ikke mindst mit "køb" hos dig ... jeg er helt vildt med det set og mine "tyske Piger" er misundelig ;-)
Tak for din mail og linket :-)
Vi ses senest til Oktober *smile*
Knuzz
Maj-Britt

Unknown sagde ...

Skønne og meget brugbare ting du har fået købt. Skøønt :)

Sarah sagde ...

Skønne ting du har købt og rigtig fine kort.
Glæder mig også til at få finger i de nye hängler...

Anne sagde ...

Sikke mange dejlige ting du har købt. Er helt vild med kortene du har lavet!

Anonym sagde ...

Hej Curly ... hvor er det nogle søde kort du fik lavet i Middelfart. Jeg er helt vild med de "Big buckle"...
Hvor har du købt den punch som laver det aflange hul, og hvad for skabelon bruger du til "lukke-flabben"???
Ses vi hos Iben på lørdag?

Anonym sagde ...

undskyld... jeg har helt glemt at underskrive min kommentar ;)
Mette Neele og du må meget gerne skrive dit svar til mig på mette.neele@mail.dk ;)