onsdag den 16. december 2009

Nye stempler...

Jeg har fået min ilddåb på ebay, så nu er der bestilt nye personlige stempler... Det blev lige til 3 stk for jeg kunne ik helt bestemme mig fordi der var så mange... :)



Derudover er der blevet shoppet Tim Holtz stempler og 100 m. dobbeltklæbende tape til ca 35 kr inkl fragt... og så kommer det da lige helt fra Australien... hehe!!!

Jeg er blevet helt og aldeles solgt til Rangers Distress Inks så jeg har fået fine kulørte fingre... hehe! Jeg skal nok uploade nogle billeder lige om snart :)

5 kommentarer:

Pia sagde ...

wow så flotte stempler og ja jeg er også vild med alle Tim Holtz produkter og ikke mindst de lækre distress ink i alle farver som er så sjove at lege med.Du må have en dejlig aften

Olivia sagde ...

Rigtig flotte stempler Pernille!! Og mon ikke snart vi skal mødes og "lege" med vores nye inks ;-)

Thanni sagde ...

Hvor er det nogen flotte stempler du her fået dig - og jeg kan godt forstå du ikke kunne bestemme dig til kun ét ;)

Curly sagde ...

Ja Pia og takket være dig, så faldt jeg også i med begge ben når det gælder perfect pearls :)

Anne Thormose sagde ...

Uha - ebay er stærkt vanedannende. ;o) Flotte stempler du har fået, glæder mig til at se dem i brug.

Og hvad så med snart at finde en dato, hvor der kan blive scrappet i gennem. Jeg længes.... ;o)

Du ønskes en glædelig bagjul og jeg håber, du får et par rigtig dejlige og afslappende juledage.