søndag den 17. januar 2010

Friskolescrap og lidt distress

I går stod den på friskolesrap i Gislev og det var bare super hyggeligt... Ikke mindst et gensyn med nogle af dem der var med i sommerhus i november....

Det blev til 8 kort så lidt produktiv var jeg da... Nu er der også tanket lidt op på inspirationskontoen indtil convention...!

















 

 



Og så har jeg lige lovet Moster O. at lægge et par af mine distress tags på bloggen.....




Det var alt for denne gang... skal igang med kortproduktionen igen... lige så snart at jeg har fået sat mine ting på plads efter i går :)

....Ups..... kom også lige til at købe to par Tim Holtz stempler af Heidi :)

3 kommentarer:

Olivia sagde ...

Ja, de er nu stadig rigtig flotte og jeg ved jo nu, hvorledes det kan gøres ;-) Jeg håber da sørme også, at jeg liiiige kan låne de der stempler fra TH, ved lejlighed ;-)

Pia sagde ...

så flotte kort og lækre tags du har lavet

Jette W sagde ...

Ja, det var en hyggelig dag. :)
Det var også flotte kort du fik lavet.
Lækre tags, ja det er også nogle lækker stempler.