søndag den 28. november 2010

Nu det jul igen....!

 
Så er produktionen af julekort sat ind og der er efterhånden blevet lavet en hel del... er dog ikke allesammen der er taget billeder af, men her kommer lige et par stykker....

Var efter lang tids fravær tilbage i tirsdagsklubben hos Multiscrap og så blev lige til 7½ time samme sted til julehygge/scrap i lørdags...

Sneen har lagt en dæmper på det hele, så er hyggeligt at kunne sidde og nusse med julekort og pynt og i år har jeg oppet mig og pyntet "lidt" til jul. Det er blevet til to små røde julehuse med sne på taget til fyrfadslys og en enkelt mistelten....

 Kvaliteten af billederne er ikke den bedste, men det er jo også mørkt udenfor det meste af tiden!!






Og så lige et lille kig ud af vinduet fra min lejlighed fra i fredags...


4 kommentarer:

Mutte sagde ...

Ja, sneen dæmper rigtig dejligt alle lyder og giver en god undskyldning for at scrappe. Flotte julekort.

Linda sagde ...

Sikke fine kort, demm kan man da kun komme i julestemning af:0) Sikke da et vejr, det er ikke til at forstå at det kun er godt 3 måneder siden man var nede i varmen. Og du skrev til mig om det var godt.

Curly sagde ...

Åh Linda!!!! Jeg savner det SÅ meget dernede... Håber det bliver til et par ture til næste år...

Jeg har lige skadet mig selv.... Man skal IKKE stikke kniven fra MS circle cutteren ind i fingeren = blommen! godt der er plaster i skabet for det pis bløder.. Hehe!

Dorit sagde ...

Hey Curly, nysselige julekort du har lavet, det med guldtræet ser hammerflot ud !
Flot syn fra dit vindue, selvom jeg allerede er træt af al den sne, og vinteren er først lige begyndt :-(
Go' Jul !