onsdag den 3. november 2010

Så sker der noget igen....

...Lige for at følge op på forrige indlæg, så fik jeg købt en ny blækpatron til printeren og så kunne jeg få lavet bestillingskortet færdigt...


Jeg blev bedt om at lave et kort til et guldbryllup og det måtte gerne være noget specielt...
Jeg blev enig med mig selv om at lave et tri-shutter minialbum som evt. kan hænges op.

Alt er lavet med Cosmo Crickets Early Bird serie (fordi farverne er lidt retro og passer meget godt til 60'erne og 70'erne) og sommerfuglen er en Stampin Up punch.




 Jeg fik en forespørgsel til et kort til en 50 års fødselsdag og det var i sidste øjeblik.
Jeg har gået og leget med tanken om træet med forskelligt pynt og nu ville jeg prøve ideén af...
Der er sat en lille lukning på kortet med en velco-dims for at det ikke popper op.

Træet er en Bigz die som jeg har gået og luret på siden Convention og da Scrap-Is-Fun meddelte at de lukkede så slog jeg til. Punchen er fra Martha Stewart og er købt i samme butik til convention.
Ideén til kortet fandt jeg på Hero Arts blog og så har jeg bare ændret lidt på målene.


 Den lille indsatslomme inde i kortet er lavet af en transparent og derefter stemplet med et Hero Arts stempel med hvid Staz On.



 Dette er en test!!!
Jeg fandt kortet på en blog og måtte simpelt prøve at lave et...
Når man åbner kortet bliver de grønne flapper trukket til side som gardiner og så dukker der en lille overraskelse op inde bagved.






 Det var alt for denne gang og nu vil jeg smutte på blog vandring...

3 kommentarer:

Pia sagde ...

wow så lækre kort med fancy lukninger og finurligheder, sejt

Tine sagde ...

guldbryllupskortet er da bare rigtig fint. det ser helt levende ud nærmest, med de buede kanter. flot!

Unknown sagde ...

Ih, det er da bare rålækkert det du har fået kreeret :)