mandag den 29. december 2008

Cyber Crop på TSC den 28. dec.

Så har der igen været Cyber Crop... Gik temmelig sent igang, sådan ca 22-23 ish så fik ikke lavet så meget, men 3 udfordringer blev det da til....



Udfordring nr. 9 - formatscrap:
  • Scrap et rundt LO i minimum CD størrelse.
Billedet er taget fra en bog af Anne Geddes. Jeg har punchet blomster ud og sat hele vejen rundt langs kanten og så har de alle sammen fået en omgang liquid pearls.



Udfordring 10 - ATC scrap
  • Opgaven er i alt sin enkelthed at scrappe en serie på min 2 ATC kort.
Jeg har brugt noget velurbelagt papir og så embosset nogle blomster ovenpå da det giver en sjov effekt fordi det ikke arter sig som det plejer. Bunden er papir i sølv der har været igennem bølgepapsmaskinen og så er den blevet punchet med scalloped border punchen.



Udfordring 12 - Godnatscrap
  • Scrap minimum 1 foto af en eller flere sovende personer
Igen har jeg brugt et billede fra Anne Geddes bogen. Den lille sovende snegl var simpelthen ikke til at stå for. Kanterne på billedet har fået en omgang sandpapir og så er der brugt lidt mønsterpapir og nogle brads. Synes ikke at pynten måtte fylde for meget da det er billedet der er i focus.

1 kommentar:

Naja Dorph Willumsen sagde ...

Hej Curly glæder mig til fredag...sving lige forbi min blog ;)