søndag den 14. december 2008

Shopping i København lørdag den 13 dec.

Det var meningen at jeg ville ha taget en hel stak billeder, men det var hverken til at komme frem eller tilbage nogen steder... men fik taget et par stykker alligevel..

Den her søde kane stod i gården ve Royal Copenhagen og helt mirakuløst så var der ik et øje da jeg skulle tage billedet....



Bogorm som jeg er, så var der udsalg i helligdomskirken og jeg måtte lige ind og snuse...
Jeg gik på jagt efter et par bøger med "gammel" skrift som jeg kan bruge til kort osv...

Jeg synes den med Holberg var lidt sjov...


...Der var åbenbart en bagtanke med at jeg skulle ha lige nøjagtigt den bog for en halv times tid senere kom jeg forbi en mindeplade med Holberg og den skulle helt sikkert lige foreviges så det kommer der med garanti et LO ud af!!!

Ingen kommentarer: