søndag den 14. december 2008

Midnats(multi)scrap den 12 dec.

Ja, det var egentlig ikke meningen at jeg skulle ha været med, men scraplysten var i top så smuttede forbi butikken efter arbejde og kom med på et afbud!!!

Jeg fik lavet 2 ud af de 3 udordringer.

Den første var en materialeudfordring hvor ma skulle lave et LO hvor man skulle bruge filt og maling. Jeg lavede rammen udenom billedet og C'et i filt og så kom min sidekammerat, Cowgirl, med den geniale idé om at lave et fingeraftryk så det blev til et par forsøg og lidt fingermaling!!!



Den anden udfordring var at lave et julekort ud fra en skitse som selvfølgelig ik lige er på min blog pt, men den skal nok komme...



Derudover fik jeg lavet en lille sød æske som jeg havde set på nettet...
Så her er lige lidt billeder...






Det var en super hyggelig aften med mange nye ansigter... og jyderne skal ha bonus for at ta gps'en hele vejen med døren for at finde butikken.... hehe!!

1 kommentar:

Mutte sagde ...

Super flot æske, har du evt. et link til den side hvor du har fundet den???