søndag den 3. maj 2009

NSD 2009 og lidt fra tirsdagsklubben...

Multiscrap afholdte National scrap day så vi var en flok scraptøser der havde indtaget butikken...


Her er et par stemningsbilleder!

Kirsten Gro i fuld sving!


Heidi og Henriette aka Scrapsisters lagde også vejen forbi.... Super hyggelige tøser!


Pia, Marianne, Jeanette og Dorit er også dybt koncentreret...


...og så fylder man ikke ret meget når man scrapper... hehe!!


Det blev lige til et lift af et af Ibens LO'er som hang i vinduet.


...og en enkel nyfortolket skitse... uden titel.


Fik lavet et kort med mine yndlings grissebasser..

Kortet her er lavet med et overlay så man lige kan ane selve kortet inden i og så giver det bare en go effekt.



Lovede lige at smide de kort på bloggen som jeg har fået lavet i tirsdagsklubben hos Multiscrap





...længe leve embossingfolders fra Cuttlebug...!


Scrapsisters har jo haft fødselsdag og i den forbindelse var der mulighed for at vinde en billet til midnatsscrap den 22. maj. Jeg regnede ikke med at der var særlig stor chance for at vinde, men jeg tog fejl for næste morgen lå der en mail i min postkasse med at jeg havde vundet!


Jeg har været igang med projekt bordkort til et bryllup og der kommer billeder så snart at jeg har fået dem :)

2 kommentarer:

Naja Dorph Willumsen sagde ...

altså kreata dig !!! ;D sikke flotte ting og sager du har fået lavet dig.....

Lise sagde ...

Så skal jeg ellers lige love for du fik lagt en masse på Bloggen... Det er nogle flotte ting du har lavet;-)