mandag den 11. maj 2009

Man kan hvad man vil!!!

Så kom der endelig et par LO'er på bloggen, det er jo ikke ligefrem det jeg laver mest af.
Men jeg har måtte høre lidt for det og samtidig også at jeg ikke bruger billeder som jeg selv har taget... Det er der hermed lavet om på og jeg LOVER at der kommer flere af slagsen!!!



Det første LO er fra zoologisk have her i Odense. Det var en hyggetur sammen med Peggy og Athena. Jeg har fået fremkaldt et yndigt billede af de to så det kommer nok frem senere!




Mit dobbelt LO er fra Helligdomsklipperne på Bornholm. Billederne er taget i september sidste år fra da jeg var derovre og arbejde.

2 kommentarer:

Else-DK sagde ...

Ja det kan man !!
- flotte LO du har lavet.

Hvad? Hvorfor? bruger du ikke billeder du selv har tager??? Godt du kommer i gang med det. De billeder på disse LO's er da smadderflotte.

Sabina Bjerre sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud - og sikke lækre ting du har fået lavet!

Og mums for nogle lækre ting du fik dig købt tilconvention...!!