lørdag den 23. maj 2009

Så blev det lige til endnu et midnatsscrap og denne gang havde jeg vundet billetten hos Scrapsisters.
Jeg var kommet i godt selskab med en masse scrappegale mennesker fra hele DK.
Bla. Fru N, SuzziQ, Lullemor, Anette og Brit fra Dreampapers, Mette og Tanja fra det jyske, og en hel masse andre. Jeg havde fornøjelsen af at dele bord med Kirsten Gro, Yvonne og Pernille/Moster Olivia og jeg takker for godt selskab.



Det blev lige til dette kort med et stempelmotiv fra SU!




Derudover blev det lige til 3 LOér hvor der er brugt den samme skitse.




De 2 billeder stammer fra Jasna Gora klosteret lidt uden for Krakow i Polen. Jeg var dernede på studietur da jeg gik på HF for en del år siden...


1 kommentar:

lam sagde ...

sjovt at se så forskellige layouts ud fra samme skitse. Godt gået