mandag den 12. maj 2008

Aaaaargh!!!!

I frustration over at jeg har været rastløs hele dagen, så har jeg siddet og kigget en ton af gamle billeder igennem og fået dem scannet ind... det er umådelig træls at være rastløs når man bare SÅ gerne vil være kreativ, men har prøvet til flere gange og det har intet hjulpet!!

Nu har jeg til gengæld fået mig en masse nye billeder at "lege" med, så mon ikke at der nok skal komme noget godt ud af det...
Og så går jeg oveni og venter på nogle stempler som jeg har bestilt fra England. Hvis økonomien er til det, så ryger der også lige en ordre afsted til Tyskland en af dagene .


...nyd vejret så længe det varer...

Curly

1 kommentar:

Thanni sagde ...

Godt du har fået noget at "lege med" - men ja det ER træls når man så gerne vil men alligevel ikke kommer igang :)