fredag den 2. maj 2008

Kort til barnedåb

Jeg skulle finde på noget lidt anderledes til en barnedåb, så jeg fandt den her "æske" på http://sbl.tvweekly.com/thisweek.php
Det er en helt genial hjemmeside hvad angår idéer og instruktioner.


Toppen af æsken.






Inde i låget har jeg lige skrevet hvem det er fra og i hvilken anledning at "æsken" er lavet.


Jeg har plyndret en billig børnebog for sider... hehe!


I bunden har jeg skrevet lidt info om hvornår han kom til verden.


Jeg har erstattet et af "bladene" med et lille digt om barnedåb.



Jeg skal helt sikkert lave flere af den slags æsker, nu har jeg nemlig fundet fidusen!!

4 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

nejjjj hvor er den dog flot, og en rigtig god ide :)

Pia sagde ...

Super flot dåbskort, god ide' med at plyndre en børnebog

Tine sagde ...

Wow en sød æske, rigtig god ide som kort.

Curly sagde ...

Nu blev den givet i går i gave, og alle var helt vilde med den :)