lørdag den 31. maj 2008

High Hope Stamps

Så landede mine stempler endelig i min postkasse :) Det har taget lidt længere tid end forventet, men de var så søde at sende mig en mail og fortælle hvorfor de var lidt forsinket. Der er åbenbart mange der har fået øjnene op for dem, så de ligger vandret for at følge med og har samtidig været nødt til at købe en ekstra maskine. Med den begrundelse kan jeg nu godt vente en uges tid længere med at få dem :)

Jeg bestilte 7 stempler til ca. 170 kr og dem er jeg rigtig glade for. Oven i hatten har de så også lige sendt 13, ja jeg skriver 13!, gratis stempler med :)
Det er da det jeg vil kalde bonus og høj service... Er absolut ikke sidste gang jeg skal handle der.



Her er de stempler som jeg bestilte fra deres katalog, kunne simpelthen ikke så for dem :)



Det her er så alle de stempler som jeg har fået gratis. Aben er i en mindre version end den jeg har bestilt, men det gør da da heller ik noget med en ekstra :)

3 kommentarer:

Stine sagde ...

de er altså skønne, tillykke med dem, glæder mig til at se dem i brug.

Marianne sagde ...

Åh, hvor er de bare søde... Man får jo helt lyst til selv at købe nogen, selv om jeg godt nok ikke laver kort.... ;o)

Karina sagde ...

Nej hvor er de søde. Og sikke da en masse "gaver" du fik med.