onsdag den 14. maj 2008

Så er det stempeltid!!!

Jeg faldt over denne dejlige webshop i england og måtte bare bestille nogle af deres stempler.
De er købt hos www.creationstationuk.co.uk/ og servicen er i top og det går hurtigt. Jeg betilte stemplerne søndag og allerede onsdag lå de i min postkasse :)




Jeg købte et ekstra stempel som jeg bare måtte eje. Pengene fra stemplet går ubeskåret til forskning i brystkræft og det synes jeg er en helt perfekt sag at støtte...



Nu glæder jeg mig bare til at få brugt dem alle sammen :)

4 kommentarer:

Jette W sagde ...

Det var nogle dejlige stempler.
Flot levering og hurtigt.
Brystkræft og en god sag at støtte.

Cowgirl sagde ...

Tillykke med dine nye stempler - de ser spændende ud...

Louise sagde ...

Tillykke med dine nye stempler.Hvor er det bare et flot stempel.

Tine sagde ...

Den butik må jeg ind og se nærmere på:) Smadder god ide med det stempel for brystkræft, det er lækkert at kunne støtte sådan noget igennem vores hobby.