søndag den 18. maj 2008

Cyper Crop hos scrap cat! ...og jeg vandt...!

Det har bare været en super fed oplevelse og inspirationsweekend.
Her er hvad jeg har nået at få lavet...



Opgave 1: En materialeudfordring
Opgaven lyder:

Lav et LO, hvor du ikke bruger mønsterpapir, men i stedet bruger mindst 5 ud af disse 8 ting:
- 2 stykker bånd

- maling
- min. 2 stykker chipboard
- min. 5 stickers

- 2 forskellige slags tekst til overskriften
- bling i større eller mindre grad
- 5 brads
- et stempel

Jeg har brugt maling (chipboards og cirkel i sølv)
9 brads
3 chipboards
2 slags bånd
2 forskellige slags tekst i overskriften

Jeg vidste ikke lige helt hvad jeg skulle lave til at starte med, men jeg fandt dette billede af mig selv fra 80erne med walkman og hele "pivtøjet". Det er lidt sjovt at tænke tilbage på, når man ser på udviklingen i dag...




Opgave 2: En billedudfordring
Opgaven lyder:

Til denne udfordring skal I i billedgemmerne og se, om I kan finde et billede uden hverken mennesker eller dyr.
Dette billede skal I så scrappe.
Der er fuldstændig fri tolkning - bare billedkravet er opfyldt.


Da man hverken måtte bruge billeder med mennesker eller dyr, så gik jeg i krig med at kigge en masse gamle go-kart postkort igennem. Jeg havde held til at finde to med samme tema og med et digt, en baggrund og et par postkort der passede sammen, så var den hjemme!


DENNE OPGAVE VANDT JEG :)
Opgave 5: Scrap en sang
Opgaven lyder:

Der er følgende krav til dit LO:

1: Titlen på dit LO skal være en sangtitel
2: Dele af sangen skal indgå som tekst på dit LO (minimum et vers eller omkvædet)
3: Du skal bruge minimum 3 forskellige alfabeter, i forskellige farver, til din titel

Sangtitlen er: 11:07 PM (Dizzy Mizz Lizzy)
Der er brugt 3(4) forskellige slags font til titlen i forskellige farver
Hele sangen er med for at billedet giver nogen mening.

Denne her har jeg længe haft i tankerne, da sangen netop handler om mordet på John Lennon. Der er ik ret mange som ved det, med mindre de er/var glade for Dizzy Mizz Lizzy.

3 kommentarer:

Peggy-Sue sagde ...

waw.. jeg var helt tosset med det Lennon Layout:)

Majer sagde ...

Eej jeg elsker også bare den sang med Dizzy... og alle de andre sange med Dizzy ;-)

Karina Beck sagde ...

Tillykke, det er flot.